21 Ways to Make $100 or More Online in a Single Day


 اگرچہ مجھے بہت لمبا عرصہ ہوچکا ہے جب میں نے اپنی پہلی $ 100 آن لائن تنخواہ لی تھی ، تب سے میں نے آن لائن پیسہ کمانے کے ل a ایک ٹن مختلف حکمت عملی کے بارے میں سیکھا ہے۔ اور میں ان سب کو ایک دوسرے کے ساتھ بانٹنا چاہتا ہوں۔ لیکن پہلے ، میں آپ کو میرے اور اپنی کہانی کے بارے میں تھوڑا سا سیاق و سباق پیش کرتا ہوں۔

تقریبا ten دس سال پہلے ، میں نے ایک اچھا بلاگ شروع کیا جس کا نام اچھا مالیاتی مراکز ہے۔ اگرچہ اب میری ویب سائٹ بہت ساری غیر فعال آمدنی کرتی ہے ، میں نے ابتدائی طور پر اپنے مالی منصوبہ بندی کے مشق کے لئے اپنے بلاگ کو مارکیٹنگ کے آلے کے طور پر بنایا تھا۔



اس وقت ، میں آن لائن مارکیٹنگ ، سوشل میڈیا ، یا SEO کے بارے میں کچھ نہیں جانتا تھا۔ در حقیقت ، میں اس حقیقت سے غافل تھا کہ آپ آن لائن پیسہ کما سکتے ہیں۔ خوش قسمتی سے ، میں نے اس راہ میں کچھ سرپرستوں سے ملاقات کی جس نے مجھے دکھایا کہ میں اپنی آن لائن موجودگی کو اصلی پیسہ کمانے کے ل use استعمال کرسکتا ہوں۔

میرے لئے یہ ایک بہت بڑی ذہن سازی تبدیلی تھی ، تب سے ، میں صرف اتنا جانتا تھا کہ پیسہ کیسے کمانا تھا ، باہر جاکر اور زیادہ مؤکل حاصل کرنا تھا۔ میں اس وقت نہیں جانتا تھا ، لیکن آخرکار میں اپنی کل وقتی ملازمت کو صرف بلاگنگ آمدنی سے بدل دوں گا۔

اب جب آپ میری بیک اسٹوری کو جانتے ہو ، اب وقت آگیا ہے کہ آپ انٹرنیٹ کے ذریعے غیر فعال یا فعال آمدنی حاصل کرنے کے کچھ طریقوں کی تلاش کریں۔ اگر آپ آن لائن پیسہ کمانے اور اپنے فارغ وقت میں دلچسپی رکھتے ہیں تو ، ان 21 طریقوں کو چیک کریں جو آپ روزانہ $ 100 یا اس سے زیادہ کما سکتے ہیں

Post a Comment

Previous Post Next Post